fredag 26 december 2008

New year, new age.

Okej, jag flyttar till Kåbdalis idag och kommer stanna där i en veckas tid framöver. Ingen dator, endast mobil. Jag vill höra klick 24/7 nu, OKEJ?! (Min smssignal är klick.) Det blir jobb, kanske lite skiis och så blir det självklart nyårsfirande, oerhört nice. Och ja, jag lovar er mina vänner att ni kommer få en nyårsbild med hälsningar från mig och min supersnygga biatch Anton. Eller jag lovar inte, VI lovar. Fast det vet inte han om ännu, så hyyyysch. FLIRT!

Det känns lite mysko att jag inte kommer få se mitt hus förrän nästa år..HUH?!

Anyway, då jag väl är på hemmaplan igen så drar jag direkt iväg till JohannaHjorth herself, för då är det dags för oss att fylla 18 år. Vi ses på Grace 5 januari, alright? Fyfan vad stora vi är nu Johanna, HERREJISTANES!

Vi ses nästa år my fellah's!

Inga kommentarer: