måndag 22 december 2008

Tacka vet jag svensk fotboll!

Jag har sett Twilight nu. Och Emelie, om du läser det här så ska du veta att det inte hjälpte. Robin Pattison är fortfarande lika osnygg som han alltid varit i mina ögon, trots att jag satt ensammen och verkligen koncentrerade mig på den manliga skådespelaren så hjälpte det inte. Men kvinna, var glad för det! Då behöver du inte oroa dig för att ska bli ett hot mot dig om du någon gång lyckas fånga honom i dina armar. Då kan du istället koncentrera dig på resternade kvinnliga biobesökare och smida planer för hur du ska få dom att hålla sina tassar från Mr. Pattison.

Svensk fotboll -se, upplev, älska!
Markus Rosenberg -se (done), upplev (snart done), älska (done som fan)!
Over and out!

1 kommentar:

e sa...

hm, okej. detta var ytterst ovanligt! men jag antar att det är bra att vi alla inte har samma smak, så ja, you go girl! (jag fundar fortfarande på hur jag ska kunna gifta mig med honom och få SKITSNYGGA ungar.. det går långsamt)