onsdag 10 december 2008

Say hello to my little friend!

Nu är det dags för ett inlägg som visar vad mina hjärnceller jobbar med. Tidigare var det ju hur människorna står på jorden liksom.

Today är det dags för den stora frågan; hälsar kändisar på varandra?

Om man träffar någon man känner så hälsar man, det är en självklarhet liksom. Jag hälsar även om jag bara vet vem personen är, och om jag vet att den personen vet vem jag är. Oavsett om vi känner varandra eller inte så hälsar jag.

Om jag skulle träffa på en kändis, så skulle jag inte hälsa. Jag vet vem den är, men den vet inte vem jag är.

Om två kändisar som inte känner varandra, utan bara vet vem den andra är, ser varandra på stan tex, hälsar dom då? Ta Paris Hilton och Tom Cruise som exempel. Jag gissar på att dessa två inte känner varandra, men båda vet vem den andra är. Hälsar dom?

Jag menar, jag tycker det är fruktansvärt pinsamt att bara gå förbi personen utan att hälsa. Tycker inte dom det också? Det borde ju nästan vara värre för dom, eftersom både vet såååå väl vem den andra är och är medvetna om att den andra vet såååå väl vem den själv är. Eller?