torsdag 11 december 2008

V.I.I - Very Important Information!

1. Tre namn jag lyssnar till:
Julia, Jullan och Månsson.
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag är social.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Jag ser alltid till att personer i min omgivning mår bra, även om det skadar mig själv till max. Jag är för snäll, enligt Henny.
4. Detta är jag rädd för:
Mörker, stora däck (typ lasbils- och bussdäck), höjder, hälsenor osv... you name it!
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Skratt som fan, mat, sms - HAHA!
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Hålla masken då det behövs, mitt ansikte säger om jag tycker att någon är en idiot även om inte munnen gör det. Sjunga och åka skridskor.
7. Detta tycker jag om att göra:
Mysa med 92orna, skratta, blogga, träna och jobba typ.
8. Detta vill jag göra just nu:
Bli klar med fittrapporten!
9. Bästa känslan:
Öööhm, typ första skidåket för säsongen. Sen kommer garanterat första åket i Alperna bli värd den här platsen.
10. Värsta känslan:
Att veta att man måste komma tillbaka till verkligheten, fast drömmarna är så mycket bättre.
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Humor, kroppen, omtänksamhet.
12. Är jag kär just nu?
Nej..
13. Jag vill gifta mig...
MEN ANTAGLIGEN! Antingen värsta impulsbröllopet (ska ju dock vara med en som jag älskar, så klart) eller värsta feta bröllopet med värsta tillställningen.
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Vara i varje land på jorden, Alperna och åka till Sri Lanka med min bror.
15. Min käraste ägodel:
Mobilen!
16. Något jag vill ha i present:
Pengar till Alperna, skor, skidkläder, kläder, Dakine väska och parfym.
17. Detta har jag på mig just nu:
Baggyjeans, stor tshirt, kofta och mössa.
18. Favoritkläder:
Typ H&M och Cheap Monday jeans och tshirtar med coola tryck eller texter på.
19. Favoritdjur:
Hund.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Vadå tilltalar? Musik som gör att folk tänker på mig eller som jag gillar?
Äh! Jag gillar rock, r'n'b, reggae och musik som man kan shaka lös till.
21. Favoritlåtjust nu:
HuM, typ Nickelback - Burn it to the ground eller Kevin Rudolf - Let it rock.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Frisör samt Nk.
23. Stjärntecken:
Stenbock!
24. En bok jag älskar:
Oj! Marian Keys böckerna är otroligt roliga men jag vet inte.
25. En film jag älskar:
Lejonkungen!
26. Tv-program jag gillar:
The Hills, Satc, Family Guy, Prison Break, Simpsons.
27. Favoritdoft:
Vinter. Ni vet då man går ut i -20 och så luktar det bara såååå friskt?
28. Detta äter jag gärna:
Pasta!
29. Dricker helst:
Mjölk!
30. Favoritgodis:
Choklad choklad choklad!
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
För många ställen att skriva upp.
32. Färg på mina ögon:
Bruna.
33. Min längd:
Hela 156 cm. Jesper, HYSCH!
34. Jag tror på:
Jag vet inte?
35. Jag spelar:
Fotboll.
36. Person jag beundrar:
Anton, han är alltid så himla "vis".
37. Så här bor jag:
I ett gult hus i Alvik.
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Ööööh...
39. Det här tänder mig:
OJOJOJ! Going under typ ;> Blåa ögon tillsammans med blont hår, skarpa drag i ansiktet och en mycket fin kropp till det är riktigt svårt för mig att inte tänka "TA MIG!".
40. Det här gör mig avtänd:
Jobbiga jävla as.
41. Favoritfärg:
Rött och svart typ.
42. Favoritcitat:
"Men vet väl aldrig svaret innan man har frågat? Vad skulle vara vitsen med frågor annars?" Kanske inte är så djupt eller så, men det betydde så mycket för mig vid det tillfället jag hörde det.
43. En hemlighet jag vet:
Om jag skulle säga en så skulle det icke vara en hemlighet längre ju, dickhead!
44. Bästa present jag fått:
Mina gröna täckisar!
45. Senast köpta skiva:
Jadu.. Haha! Den som kommer ihåg det för en puss :)
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Typ ögonen?
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Mina ben.
48. Udda förmåga/egenskap:
Vadå förmåga? Jag är ju inte superwoman på dirren.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Räknas djävulen som ett djur? Jag får aldrig höra att jag skulle kunna vara ett djur, bara djävulen.
50. Vad lyssnar du på just nu?
Skaburbian Collective.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Tonat och klippt Maddes hår, sen ska jag skriva på rapporten.
52. Var är dina föräldrar från?
Min mor är från Bergnäset och min far är från Alvik.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
No idea.
54. Vilken är din favoritrestaurang?
Jag är inte resturangtypen, så jag tänker inte så mycket på det.
55. När badade du i en pool senast?
Åh mamma mia!
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Säkert i mina yngre dagar.
57. Hur många barn vill du ha?
Två eller tre.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Hårdjävlarock, techno och rave typ.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Tror du jag är insatt?
60. Vad har du för TV-kanaler?
Många. Dock inte Canal + kanalerna, sadface!
61. Har du åkt moped någon gång?
Absolut!
62. Har du busringt någon gång?
Är det någon som inte har det undrar jag?
63. Har du fått felparkeringsböter?
Om jag skulle ha lyckats få det, då har jag lyckats med nåt otroligt.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Jag är sjukligt höjdrädd, men det hade varit riktigt coolt.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Kreta. Far away land!
66. Har du en egen trädgård?
Nej, och även om jag skulle ha en så skulle den inte överleva speciellt länge.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Family Guy!
68. Kan du alla orden i nationalsången?
I Rysslands ja!
69. Badkar eller duschkabin?
Vad är duschkabin?
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Men skojar du? Ofta jag kommer ihåg vilka filmer jag sett senaste månaden?
71. Favoritpizza?
Kebab eller Vesuvio.
72. Chips eller popcorn?
Popcorn.
73. Vilken färg på läppstift använder du?
Den dagen jag använder läppstift, den dager fryser helvetet till is.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Går det?!
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Jag är miss Universum.
76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin!
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Hanna, Linda och Jossan tror jag. Jag åt friterad kyckling, dom andr åt värsta kinamaten.
78. Favoritchoklad?
Mmm..Marabou.
79. När röstade du senast?
Det beror på vad röstade på. Jag är ju som sagt inte insatt i politiken, plus att jag inte har rösträtt ännu.
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Kanske i somras hos Hanna?
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Japp! Med Alviks Ik F-91. Back in the days..
82. Är du bra på matlagning?
Jag är kingen på makaroner och korv/köttbullar!
83. Klarar du att tanka själv?
Jag har inte provat det ännu.
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nejdu.
85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
På Wayne's så har jag en tshirt med trycket Wayne's Coffee på och på Liko så har jag värsta arbetarbyxorna, skor med stålhätta och en tshirt med ett litet Likotryck på. Räknas det?
87. Vad var det senaste du handlade?
Julklapp till bror.
88. Har du kräkts offentligt?
Mhmm..tydligen, fast det visste jag inte då.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Hitta den sanna kärleken. Ett plus i kanten är ju om denne är mångmiljadär.
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Mjaa, jag vet inte.
91. Har du ringt något betalnummer?
118 118.
92. Kan man vara vän med sitt ex?
Det beror på var orsaken till att det tog slut är.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Öhm..
94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Ja fyfan! Massor med svart hår som stod rakt upp.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Jag har inget.
96. Vad har du i din väska?
Mobilen, plånbok, saxarna, hårspray, smink ibland, plåster, panodiltabletter och busstidtabell.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Smörja in mig! Mjuk och len, HIHI.
98. Vad är du tacksam för idag?
Att jag vaknade innan vi åkt förbi min hållplats med bussen.
99. Var hittade du den här listan?
@ Super Snälla Silver Saras blogg.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Hanna, Jen9 och Ellen, go for it!

Inga kommentarer: