lördag 20 december 2008

julia månssons humor! :)

Konversation mellan mig, Jen9 och Martin.
Jag var trött som fan, Jen9 hade precis misslyckats inom frisöryrket och Martin var påväg att bli nykter, men hade ändå klassas som full vid ett test.

Martin: EN KUK JAGAR MIG HJÄLP VAD SKA JAG GÖRA??!?!?!?!
Julia: Stoppa den i stjärten.
Martin: Det går inte.
Julia: Pressa!
...
Martin: AAAAAAAAAAAAAAHHH!!!
Jen9: ... sådärja!
...
Julia: Martin, hur känns det?
Jen9: Det känns nog "upfuckat"..
Julia: HAHAHAHAHAHAHA!

Martin: Alltså när jag åkte nattbuss nyss. Så oerhörd tjej jag softade med. Men hon hoppade av på Skurholmen så hon hoppade av mycket tidigare än mig.
Jen9: Haha så oerhörd tjej?
Julia: Åhnej Martin, nu har du garanterat skämt ut dig.
Martin: Vadå? Jag skämmer aldrig ut mig, jag skäms aldrig för nåt.
Julia: Vad har du nu fyllesnackat om?
Jen9: Fortsätt bara berätta!
Martin: Men en tjej jag åkte natt buss med var sjukt grym och het. Det var nice.
Jen9: HAHA!
Julia: Är det slut nu?!
Julia och Jen9: HAHAHAHAHAHAHA!

Julia: Skinnari, håll bara med.
Martin: Skinn
Martin: Har du nå skinn att sälja? Ditt skinn kostar väl ari? Skinn ari.
Jen9: "Hahaha"
Julia: HAHAHAHAHAHAHA! Fyfan vad dåligt skämt Martin!

Inga kommentarer: