fredag 5 december 2008

Bakar.

Twilight har nyligen haft premiär (eller jag tror det var nyligen i alla fall, HmMmm..), och ALLA tjejer verkar ha fastnat för Robin Pattison. Alltså jag förstår liksom inte, det är inte ofta alla kvinnliga besökare faller för en skådespelares utseende. Visst om typ några gör det, men inte alla? Jag menar, smaken är som baken; delad som fan.

Robin Pattison måste verkligen ha allt. Eftersom alla faller för honom. Jag själv var inte riktigt så haj på hur han såg ut, så jag googlade honom. Resultatet:


"Ursäkta?" är det enda jag kan säga. Jag ser ingenting. Min bak är inte som alla andras bakar, för även om deras är delade så tycker dom att den här mannen är Gud. Det gör inte jag, verkligen inte. Min bak är nog delad på tvären.

3 kommentarer:

Jesper sa...

Tack gode gud!.....

Johanna sa...

AHH, snyggaste mannen på jorden! Jag ska försöka kidnappa honom en vacker dag!

e sa...

se filmen så ska du se! jag gissar på att det inte fanns en enda tjej i salongen som inte ville ha honom