måndag 1 december 2008

julia månssons humor! :)

"Hej! Fan alltså, vars går alviksbussen? Går den till alvik och sen luleå igen? För jag har då hoppat på fel buss och är inte ens säker på vilken :p"
Så löd ett sms jag fick av Jennifer idag och hon bor i Piteå. "Vafan?!" var det enda jag kunde tänka så jag antog att det var bäst att ringa henne. Men, hon hade ingen aning om vart hon var och hon vågade inte gå fram till bussisen och fråga. Jag peppade henne som värsta coachen och då hon väl tog sig modet så hör jag inte någonting från deras konversation förutom "Garnis." Garnis..det kände jag igen.

Julia: Jennifer, vart är du?
Jennifer: Jag är i Boden...
Julia: HAHAHAHAHA VA?!

Det är nästintill inte förståeligt hur en Piteåbo kan hoppa på våran buss, men ändå så är det det eftersom dom kör nästan samma väg. Det är absolut inte förståeligt hur en Piteåbo kan hoppa på en buss till Boden.

Jennifer
- Piteåbon som trodde hon var påväg till Alvik men hamnade i Boden.

HAHAHAHAHAHAHAHA!

1 kommentar:

Barahenny sa...

HAHA ja! Hon åkte samma buss som jag. Tänkte att nu måste hon hamnat fel :O !