söndag 14 december 2008

PMS och skit.

Jag är spyless på äckelrapporten nu. Den ska vara inne imorn eller på tisdag. Det blir onsdag för mig. Jag fattar inte vad jag ska skriva på resultat förutom; "Ja, jag har kommit fram till att växthuseffekten är mycket farlig och vi måste göra något snarast om vi inte vill dö i förtid utan att vara rökare, alkolister elle lida av någon obotlig sjukdom så som aids, hiv eller liknande." Och om jag skriver det så kommer svenska läraren, som egentligen inte har någon rätt att ens titta på min rapport eftersom jag redan läst Svenska A men som nu ska läsa och bedöma den i alla fall, att stycka mig långsamt. För hon är en vampyr. Så jag tvekar aningen till att skriva så på resultat. Tips någon? Tipsa i tipslådan som är märkt med "kommentarer". Som tack för hjälpen så får du en puss nästa gång vi ses! Så om du skriver som anonym så har du inte alla hästar hemma i hagen.

Till på köpet så har jag mens nu också, och den kom inte ens när den skulle! Flera jävla dagar förtidigt, far åt helvete! Och inga satans tecken har den gett mig; ingen chokladsug och inga dödligt ömmande bröst. Nejnej, ingenting alls. Men jag kan skatta mig lycklig att jag inte är gravid i alla fall. Trodde det där ett tag igår då jag borstade tänderna i Kåbdalis och insåg till min fasa att det var värsta bullen mellan mina bröst och mitt kön! Men jag hade ätit som ett psyk den dagen också, så det blev min förklaring. Jag ser fortfarande gravid ut, men jag har ätit som ett psyk idag också. Så nej, jag är inte gravid. Det ser bara ut så, eftersom jag har mens. Och Jen9 och Elin15 har också mens nu, jävligt kul det kommer bli i skolan imorn. WIHO!

Livet leker just nu och min Hanna vill ha bilder på min gravid mage. Jag tror skarpt att jag tackar nej till det förslaget, fildelning är alltför vanligt just nu och rykten sprids som vinden. Tragiskt nog finns det ju faktiskt dom som inte läser min blogg. Jubelidioter skulle jag vilja kalla dom, och det tänker jag göra också; JUBELIDIOTER!

Inga kommentarer: