måndag 15 december 2008

Those dancing days.

Jag har just påbörjat en vecka som kommer bli helt awsome. För det första så är det sista skolveckan och den är såååå chillibill. Ni vill veta, inte sant? Ah, jag visste väl det.

Måndag: Började 08.15, kilade sedan iväg vid 09.30 till Extreme Beatuy för att få nagelförlängning. FOR FREE! Det blev väl nice ändå. Var klar vid 11.30, kilade till skolan igen och förhandlade med Rogga, fett nice resultat. Jag börjar kanske älska rapporten nu. Drog sen till salongen. Sen var det dags för teorikurs @ Ninas. Chill dag!

Tisdag: Börjar 11.40 och har matte tills 13.10. Sen drar jag och Clara min mara till Dahls och tömmer våra konton. Min Hanna ska bli lilahårig! Salongen later kanske. Kvällen kommer att tillbringas med min Hanna och hennes hår. Och rapporten får vi inte glömma, punkt punkt punkt.

Onsdag: Min dag startar 09.45 och slutar 11.05, senast! Äckelrapporten ska lämnas in, tack för att den försvinner ur min värld. Springer nog till salongen sen, mysigt som fan.

Torsdag: Julmyset med klassen börjar 08.15 och slutar innan lunch. JULLOVET BÖRJAR NU FÖR ER SOM MISSAT DET!! Jag drar till salongen för jobb och stannar där hela dagen. Tillfällig anställning har med sig tidpassning.

Fredag: Ledig som fan, vilket innebär salongen från morgon till kväll.

Snygg vecka va? Typ salongen all the time så jag klagar verkligen inte.

Och dom har ju kommit hem nu mina ladies, från New York. Satan så fina dom var och jag blev verkligen happyface då jag klev in genom dörren. Vi typ skrek åt varandra. Ni vet så där tjejigt och fjortisaktikt? Så gjorde vi typ. Vi är coola, vi vet det.

Inga kommentarer: