lördag 13 december 2008

Update från planeten Kåbdalis.

Hello homies! Sitter här i mitt kära Kåbdalis och softar i CarroNs husvagn. Sjukt nice, typ sten nice! Jävligt skönt att få tillgång till dator också, skulle egentligen skriva på min rapport men vi märker ju alla hur det gick. Jag fixar den på söndagkväll, okej?

Det är ju lucia nu och då vakar folk. Men inte jag, kärringen mot strömmen you know? Haha nej, fett stort joke där. Jag jobbar faktiskt, så jag har ingen möjlighet att vaka. Eller jag har det, jag har bara valt att inte vara som en zombie på jobbet.

I helgen så har det varit värsta megalägret här i Kåbdalis. Cirkus 200 st ungdomar är här och lär sig lite skiiis. Kul för oss allihopa förutom att dessa 200 ungdomar ska ha frukost, lunch, middag och kvällsmål. Men fyfan vad vi klarar det fint! Vi är så bra vi personalen att vi lyckades få alla 200 ungdomar + ledare att få sitt kvällsmål nöjda och belåtna, utan att något tog slut, på 45 minuter. Förstår ni, 45 minuter!!!! Det är nog världsrekord. Kåbdalis -the one and only place där du får ditt kvällsmål under en timme, fläckfritt! YEEY!

Tankarna på att säga bort det här jobbet nu är väldigt starka. Man orkar liksom inte ta skit hur länge som helst. Man orkar liksom inte försöka hitta saker man kan städa i sju jävla timmar! Men samtidigt är det pengar som fan, och pengar gör en lycklig; man får ju åka till Alperna för dom. Jag går runt och hoppas på att jag också ska ha fått det där mejlet med stort M, men bara lite hoppas jag. Men ändå, tänk fan vad soft och få åka skidor igen, slippa jobba kvällar och storhelger, åka upp med 92orna och softa en helg. Låter inte det nice va? Jag är i valet och kvalet kan jag ju säga. Får väl se hur det känns om två helger, då det är time for work again.

Näe, nu är det over and out för min del och jag känner skarpt att det här inlägget inte speglar mig. Kommer nog troligtvis att trycka på delete imorn.

Inga kommentarer: