torsdag 1 januari 2009

Homecoming.

Jag är på hemmaplan. För cirka 18 timmar kanske. För imorn drar jag iväg till Kåbdalis igen. Men först så ska jag mysa med Oscar och kanske någon mer medmänniska, sen imorn blir det Piteå med mami för att hitta det allra sista till skidoutfiten 2009. Sen blir det Kåbdalis igen.

At the time i Kåbdalis så har jag hunnit jobba, sova, mysa, haft telefondejt med JohannaHjorth och planerat the big day, haft en day off, varit med min Hanna och firat nyår. Hyfsat nice ändå!

Nyår var bra, men kunde varit bättre. En del söp, andra inte. Män och kvinnor i ålder 40+ var i Kåbdalis, ungdomarna var i Kronogård. Förutom jag och mitt sällskap som taggat för en supernight i Kåbdalis. Mitt sällskap; CarroN, Hanna, Chrille, Issa, Calle, Cissi och Anton. PUSS!

Piteå imorn som sagt, sen Kåbdalis och jobb, sen JohannaHjorth och bak, sen the big day. COUNTDOWN!

HUJ vilket inlägg!

Inga kommentarer: