onsdag 21 januari 2009

The big fucking destiny.

Ödet, ni vet? Har ni någon gång fått känna på ödet? Jag tror fan att jag gör det just nu.

Jag måste genomföra en viss sak, som officielt inte ska genomföras. Men jag måste göra det, för mitt eget bästa. Grejen är, jag lyckas inte. I en hel fucking vecka så har jag försökt nu, och det har inte gått. Alltid är det någonting som kommit ivägen och det känns verkligen som att det inte är meningen att jag ska genomföra det här. Men what the fuck, jag kanske måste? Vad gör jag då, litar på the big destiny eller följer mitt hjärta så som jag alltid gjort i liknande lägen? One more try, alright? Och om inte det lyckas, another one. För jag ska göra så som jag alltid gjort, för då mår jag bra. Det är jag säker på, och kalla mig feg; men det är säkrast att köra på den säkra sidan, då jag delar med mig av allting.

1 kommentar:

Jesper sa...

tillfredsställa dig själv?