torsdag 1 januari 2009

julia månssons humor! :)

Lite humor från the time in Kåbdalis.

I bilen tillsammans med CarroNs familj, det har varit lite kaosartat med packningen och det.
Carina: Är det så här då ni packar också Julia?
Julia: Ja, ungefär. Fast vi har ingen ekorre som springer runt. (Syftar på Alexander, lillebroren i familjen, som sprungit runt och retat mig till max.)
Carro: Nä, ni har en hund istället. HI HI!
Julia: HAHAHAHAHAHAHAHA!

Jag och familjen Nilsson sitter och ser på Arn. Namnet Fakkr finns med.
Carina (ett tag efter att namnet visas): Fakkr.. (med uttalet fucker!)
Per, Carro, Alex och jag (med minerna HUH?! för ingen av oss förstod att det var namnet hon menade): ... Alltså.. Va? Vad säger du?
Carina: HAHAHAHAHA! Det var ett konstigt namn.
Alla andra: HAHAHAHAHAHAHA!

På jobbet har vi vår egen humor.
Julia: Nisse, jag behöver en svamp.
Nisse: Vill du ha svamp?
Julia: Jajjemän!
Nisse: Men då ska du prata med Adam, för det har han gott om.
Julia: HAHAHA! Ok.
Adam kommer in.
Julia: HEJ ADAM!!!
Adam: Ehhh.. Hej?
Nisse: HAHAHAHA!
Julia: Mår du bra idag Adam? Du känner dig inte konstig eller så?
Nisse: HAHAHAHA!
Adam: Va? Nej?
Julia: Okej, bra.
Ett tag senare.
Julia: Alltså Adam, jag är lite förvirrad.
Adam: Okej?
Julia: Jo, för det är så här att Nisse vet en sak om dig som du uppenbarligen inte vet. Och det oroar mig, att HAN VET men inte du..
Nisse: HAHAHAHAHAHA!
Adam: Vad snackar ni två om?!
Nisse: SvampAdam.. HAHAHAHA!
Julia: HAHAHAHA!
Nisse berättar.
Adam: Det där var ju inte kul?
Nisse och Julia: HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Det var storm igår och det blev strömavbrott på hela campingen inklusive restaurangen, vilket innebar att det inte gick alltför bra för våra kära kockar att förbereda nyårsmiddagen.
Julia: Alltså, det här rätt komiskt ändå. Att det blir strömavbrott på nyårsafton och allt. Visst är det lite kul ändå?
Carro: Sadist!
Remi (en av kockarna, gick och la sig vid tre och steg upp halv sex för att hinna förbereda nyårsmiddagen, med kniven i högsta hugg): VEM sa att det här var kul?!
Alla flyttar sig så att jag blir synlig.
Julia: Oh no...
Remi: Rätt sagt. Du får tre sekunders försprång.
Julia: Men jag vill inteeeeee!!!
Remi: SPRING!
Julia: OKEJ!
Sen sprang jag, Remi efter. Och vi sprang runt runt runt i restaurangen.
Julia: HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Chrille, jag, CarroN och Issa satt och chillade i restaurangen. Issa försökte komma på nånting vi kunde göra.
Issa: Vi kan leka mörkerkurragömma!
Julia: Nej för fan! Jag är mörkrädd och hatar att bli jagad.
Issa: Men du kan leta?
Julia: Ännu värre! Då blir man ju skrämd av dom som ska bli hittade, och jag flyger fan ur byxorna då.
Chrille: Då får du knyta dom..
Julia: HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Inga kommentarer: