torsdag 8 januari 2009

The family.

Igår delade jag, Supersnälla Silver Sara, min supersnygga biatch Anton och Oscar my man på en konversation på msn. Ni vet, det är vi fyra som far till La Apaga, Serre Chevalier, Alperna, Frankrike om 7 veckor. And guess what?! För att inte vi ska slippa en scen som denna; "Hej Anton och Oscar, det här är Sara. Sara, här är Anton och Oscar. Ni ska bo med varandra i Alperna i en vecka, fint!" så bestämde vi oss för att dra till Antons stuga, Kåbdalis, Sverige på lördag för att mysa gärnet! (Jag har redan hunnit bli småhorny, hyyysch..) Lite förballe till Alperna så där smått. ÅH! Det kommer bli så fint, det känner jag på mig ända in i benmärgen ju.

Bara vi får tag i en bil så.. Ingen som råkar gå och bära runt på en bil i bakfickan? Ni får Supersnälla Silver Saras feting Opel i pant! Vem kan motstå detta frestande erbjudandet som får fradgan i munnen att bara forsa ner som ett vattenfall? Call me, my lady or my gentelmen om ni börjar dreggla!

Inga kommentarer: