torsdag 27 november 2008

Work until you die.

Imorgon drar jag till Kåbdalis igen, time for work again! Men den här gången är det inte glädje i mig. Jag har fått dödstiderna i helgen. Ni vet att det är massor med alpinaläger nu i början av säsongen då det bara är snö från kanonerna och då ska ju dessa ungar som är på lägrena ha frukost så att dom orkar med dagen, vilket är superbra. Dock är inte tiden för frukosten inte lika bra..

Nu i helgen tex så ska ungarna ha frukost 08.00 på lördag och 07.00 på söndag, vilket innebär att jag måste börja jobba 07.00 på lördag och 06.00 på söndag! Sen så jobbar till 15.00 båda dagarna till på köpet. FÖRSTÅR NI?! Nej, inte jag heller. Men tänk Alperna Jullan, Alperna! "Alperna, alperna!"

Ljuset i helgen är att CarroN. Det blir bara hon och jag, all helgen long. Då får vi ta igen all tid som vi tappat, right? MYS! Babe!

Mobilen är alltid med; remember my phonenumber when I'm gone!

Inga kommentarer: