måndag 3 november 2008

När temperaturen är hög uti kroppen.

Jag har fått en diagnos för en sjukdom. En sjukdom som jag halvt vägrat inse att jag har. Jag har anat att den funnits där, men aldrig riktigt vågat komma ut ur garderoben med den. Varför? Vet ej.

Symptomen
  • Ständigt smsande. (Vilket innebär att du smsar upp dina gratis sms varje månad i princip.)
  • Om du inte smsar så känner du stor frestelse för att göra det och kan oftast inte motstå denna.
  • Då det väl inte går att smsa pga fel i nätet så blir det kallsvettningar och skakningar.
  • Hela nervsystemet kraschar.
  • Man blir allmänt nervös.
  • Du skriver "VAAAH?! 19.00?! Oh Lord!" i telefonen då en föräldrer till dig som jobbar på Telia ringer och säger att en kabel gått av i Uppsala och att det är det som är orsaken till dina kallsvettningar och skakningar och säger att det kommer vara fel till kanske 19.00.

Och sjukdomen är smssjukan.

Ungefär klockan tolv idag kanske så insåg jag det. Beskedet löd ungefär så här; "Meddelandet kan inte levereras till Världens Bästa KalasAnton."
Jag fick panik. Går det inte att smsa?!

Idag har en kabel i Uppsala gått av och blev orsak till att hela Halebops nät kollapsade och det gick varken att skicka sms eller mms och det går ännu inte att göra det. Detta problem kommer att vara till klockan 19.00 kanske och jag har kallsvettningar och skakningar. Hela mitt nervsystem har kollapsat och jag är allmänt nervös. Jag har skrikit "VAAAH?! 19.00?! Oh Lord!" i telefonen till min mor då hon ringde och berättade det.
CRAP! Jag är verkligen sjuk. Fan.

Inga kommentarer: