torsdag 6 november 2008

6 november 2008.

Idag är det endast två månader kvar tills jag och JohannaHjorth blir 18 år och det "firade" jag på bästa möjliga sätt; nämligen en fika med henne.

Seriöst, den kvinnan.. Då vi satt där och pratade och tröck i oss våran icke laktosfrialatte (Vi hade båda glömt bort att vi är laktosintoleranta, tjalalalaa..) som senare fick oss att svälla som gravida så tänkte jag; "Men WOW! Varför fikar jag inte oftare med Johanna? Hon är ju toppen. Och mysig." Inte för att jag någonsin tvivlat på det, det var som bara en påminnelse till vad jag missat under tiden vi inte har fikat. Det var drygt ett år sedan vi fikade tillsammans sist och då jag tänkt klart tanken så tänkte jag en ny; "Nu får det fan inte bli ett år tills nästa gång!" Så Johanna, snart ses vi igen. För du är så himla mysig och bra. Puss!

Grattis till oss också :)

Inga kommentarer: