söndag 16 november 2008

Fuckin' lista. Carrops fel!

10 ÅR SEDAN: Gick jag i ettan på kära Alviksskolan. Jag hade Berit som lärare och det roligaste var att byta platser i klassrummet. (Det var alltid kul, oavsett vilken klass man gick. Men jag kommer inte ihåg något annat från den tiden.) Jag bodde redan då i Kåbdalis under vintrarna och jag och min bror var stammisar på sjukhusen med diverse skidskador.

5 ÅR SEDAN: Gick jag sexan på Alviksskolan och var tillsammans med OscarUvemo himself. PUSS!

1 ÅR SEDAN: Gick jag mitt första år som förstaårselev på gymnasiet, SPIN! Jag hatade linjen men det var mitt absolut bästa skolår för jag hamnade i en klass som verkligen var en klass för sig. Den går inte att beskriva, man måste uppleva den. Jag saknar er Sp1A!


5 SAKER JAG SKULLE GÖRA MED TIO MILJONER KRONOR:
- Köpa massor med skidsaker + kläder.
- Ta med 92orna på jorden runt resa.
- Fylla ut min garderob och skosamling totalt.
- Spara massor.
- Skänka massor till välgörenhet.

5 FAVORITFILMER:
- Lejonkungen!
- Ice Age, 1 +2.
- Meet the Spartans.
- The Hills have eyes, bara för att den är så jävla äcklig.
- Armageddon.

5 FAVORIT-TVPROGRAM:
- Sex and the City.
- Prison Break.
- The Hills.
- Family Guy.
- South Park.

5 FAVORITSAKER:
- Mobilen.
- Kåbdalis.
- Vinter.
- Sängen.
- 92orna och att mysa med dom.

5 FILMKARAKTÄRER JAG SKULLE DEJTA (dejta är bara förnamnet):
- Channing Tatum.
- Paul Walker.
- Tad Hilgenbrinck.
- Hayden Christensen.
- Wentworth Miller.

5 PERSONER JAG UTMANAR: Hanna, Sara, Jossan, Ellen, CarroN.

1 kommentar:

Anonym sa...

åhhh Channing Tatum han är fan min julia ;)