onsdag 19 november 2008

julia månssons humor! :)

Matte med SPIN, återigen.
Folket är lika med Carrop, Linnea, Emma, Miller och jag.

Miller: Dom där är som hyenorna i Lejonkungen.
Folket: Hahah!
Linnea (efter en stund som räknas som seg reaktion): Va? Vadå? Zigenare?
Folket: Huh? Zignerare? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Linnea: Hehe..
Från och med nu ligger Carrop på bordet och låter HAHAHAHAHAHA!
Julia: Fan vad kul om det var zigenare med i Lejonkungen!
Miller: HAHAH! Typ snor bananer.
Julia: HAHAHAHA!
Folket: Hahaha..
Julia (typ vid tiden ett skämt vanligtvis skulle ha dött ut): HAHAHAHA! Tänk om det var zigenare med, och så ser man dom så här i bakgrunden fara trippandes och typ stjäla Rafikis stav 24/7! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Folket (inklusive läraren typ): HAHAHAHAHAHAHAHA!

Det har var ett så typiskt och bra exempel på vilken sorts humor som Spin har och säg vad ni vill, men jag älskar den! Vi garvar åt allt som ingen annan garvar åt. Words can't describe. Vissa dagar vill jag bara tillbaka, för jag känner mig mer hemma hos er ibland än vad jag gör här på Alviksvägen. Det är dröm att få ha mattelektioner nu för tiden och alla vet att jag och matematik inte har det så bra tillsammans. Men det är dröm med matematik nu för tiden. För varje tisdag och fredag så får man alltid en lite kick i backen och sen är dagen räddad. Jag saknar er hela dagen, varje dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså Julia, vad söt du är! :D