söndag 9 november 2008

Idolsnack.

För första gången så ska jag ha lite "Idolsnack" här.

Jag har gått och blivit kär tror jag. I ingen mindre än IdolKevin!
Han är kingen på att sjunga och på nåt sätt som är väääldigt förvånande (eftersom hans utseende är raka motsatsen till vad jag faller pladask för) så är han på vägen att bli lite små good looking, FLIRT!

OCH VARFÖR I HELA SATANS BOSTAD ÅKTE LARS MIN GUD UT UR IDOL?!
Visst, fredagens framträdande från hans sida var som att se Håkan Hellström på en hårdrocksfestival. Men han är fortfarande Lars och ingen annan hade kunnat göra Håkan Hellström på en hårdrocksfestival bättre än honom. Fuckfaces!

Johan Palm, han är pro. Jag diggar honom till max. Han är cool. Han är Johan Palm. Jag är en av flickorna som gör honom till flickfavorit. Hemma på fredagskvällarna så sitter jag med plakat där det står "Johan jag älskar dig! Du och jag 4-evaaah <3" och så skriker jag så där ljust tills fönsterrutorna spricker. Not! Men jag tycker att Johan Palm är pro och han gjorde Poison jäävligt bra i fredags. Orgasm? Hehe, skojar du eller?


Jag har ingen som helst aning om varför jag skrev det här inlägget. Fyfan..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Johan palm har nog den sämsta rösten jag någonsinhört, och ful är han också, jag hatar han, om det är någon jag hatar mer är det alla jävla tjejer som sitter och skriker så jävla mycket, HELVETE, BLI INTE SOM DOM !!

Johanna sa...

Jag håller med Jesper! Johan Palm är verkligen, verkligen, verkligen ingen hit! Usch, byebye Palmen!