tisdag 25 november 2008

julia månssons humor! :)

Idag är det tisdag och som vanligt så har jag matematik med Spin då. Och som vanligt så är det väldigt roligt på dom lektionerna, humorn sprudlar så som hormonerna sprudlar hos ett barn som är i puberteten. Ni får vänja er vid att varje tisdag så blir det update @ julia månssons humor med spinhumor.

Miller: Ge mig min miniräknare.
Jag ger den till honom.
Miller: Jag fick den av min pappa. Som fick den av sin pappa. Den är ett familjearv...
Julia: HAHAHAHAHAHAHAHA!

Carrop berättade om nånting i skridskolan.
Miller: Jag kan inte tänka mig att Carro går ihop med barn.
Carrop: Hurru, det är typ den bästa kombinationen. Jag och barn alltså.
Carrop (några sekunder senare): Alltså inte på det sättet då, haha!
Miller: Haha! Typ Carro Jackson.
Julia: HAHAHAHAHAHAHA!
Ett tag senare. Våra skämt dör aldrig ut.
Julia: HAHAHAHAHA! Istället för att hålla ut sin unge utanför balkongen så håller hon dom utanför sarjen istället. HAHAHAHAHAHA!
Miller: Med skridskorna på! HAHAHAHAHAH!
Julia: HAHAHAHAHAHAHA!

På Emmas sudd så var det massa planter och aliens.
Julia: Kolla, Emma har sin familj på suddet. Vad gulligt!
Emma: Ha ha ha..
Carrop: Hahaha! Hon har familjekollaget på suddet!
Julia: HAHAHAHAHAHAHA!

Nathalie berättar om en upplevelse på hennes jobb då dom tovade ull (?).
Unge 1: Jag ska göra ett hjärta.
Unge 2: Jag ska göra en stjärna.
Unge 3: Jag ska göra ett hakkors!
HAHAHAHAHAHAHAHA! Hemsk humor, jag vet.

Inga kommentarer: