söndag 9 november 2008

Söndag.

Idag är det söndag. Jag har alltid hatat söndag, jag hatar söndagar och jag kommer alltid att hata söndagar. Jag har aldrig gjort något på söndagar, jag gör ingenting på söndagar och jag kommer aldrig att göra nånting på söndagar.

Man bara väntar på att söndagen ska vara över för att få gå och lägga sig och påbörja ännu en äcklig skolvecka och längta till helgen igen. Sen är det söndag och då väntar man på att söndagen ska vara över..

Förut så kunde jag åtminstone plugga eller någonting på söndagar, vilket alla gör nu. Men ursäkta, jag har ingenting att plugga och för första gången i mitt liv så önskar jag verkligen att jag hade en fet jävla uppsats att skriva. Då hade jag i alla fall haft någonting att göra den här söndagen.

Jag hade faktiskt lite planer för den här söndagen; jag hade tänkt fara ut och springa, för jag visste att om jag inte gjorde det så skulle jag bli en pain in the ass som klättrar efter väggarna här hemma eftersom jag inte hade någon fet jävla uppsats att skriva. Men nejdu, så bra skulle jag inte få ha det. Det regnade och hade sig ute och då försvann suget med att springa. Så jag blev en pain in the ass som klättrade efter väggarna, för mig själv. Jag blev bajsless och började sträckse Sex and the City serien, vilket jag gjort fram tills nu typ och det kommer jag fortsätta med. (Dock undantag för mat och gratulationer på farsdag!) Men jag klagar inte, för jag älskar den serien! Den är bäst i världen. Jippiekajej för Sex and the City filmen numero 2!

Hata söndagar!

Inga kommentarer: