söndag 2 november 2008

2 november 2008.

Idag väcktes jag av ett sms från min supersnygga biatch Anton där han skrev; Snö!! :D "No way" tänkte jag men ville ändå rusa upp från sängen och kolla om det var sant, inte för att jag någonsin skulle tro att Anton skulle ljuga men jag vill ändå rusa upp. Okej?! Just face it people!

Hur som helst så tänkte jag att jag ville rusa upp, men jag gjorde det aldrig utan låg kvar i sängen och somnade om. Då jag vaknade igen så var inte min Hanna bredvid mig längre, utan hon hade stigit upp och börjat göra frukost. Först då så lyckades jag ta tag i min tanke om att rusa upp och kolla om Anton talade sanning.

Och vad tror ni mina ögon möttes av då jag drog upp persinnerna? Snö. Jag stod nu och tittade på det som jag så länge väntat på att få se; snö på garagetaket.

Vinter 2008/2009 började 2 november 2008. DRÖM!

Inga kommentarer: