lördag 8 november 2008

HJÄLP!

Byxorna är bestämda nu. Det blir varken gula eller lila. Det blir gröna!


Och till detta ska jag ha antingen ett svart eller vitt nitbälte. Med vitt bälte blir det i alla fall en svart jacka och tvärtom. Hjälp!


Burton.
Jag älskar den sneda dragkejdan! Grejen med dom här jackorna är att dom är sjukt figursydda vilket gör så att det finns risk till att jag kommer känna mig som att jag har tagit på mig ett korvskinn. Sen är dom väldigt korta också, och jag vill helst ha en lite längre jacka då jag åker slalom. Men jag älskar den sneda dragkedjan. Sen så kan jag inte ha en vit jacka, det kommer aldrig att gå. Och den svarta ser så plastig ut. Men jag älskar den sneda dragkejdan. Hjälp?
Volcom.
Jag vet inte varför jag gillar dom här. Men jag gillar dom i alla fall. Dom är ju lite större och rymligare än Burton jackorna. Sen så vill jag ju helst ha en svart jacka och Burton är för plastig, vilket den här inte är. Den vita vet jag inte alls varför jag vill ha. Jo, för att om jag ska ha vit jacka så är det den här eller den Burton. Hjälp?
Så gott folk, hjälp mig nu. Once and for all! Hahah ;>

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jo kör på det..

Anonym sa...

Alltså jag röstar för den vita volcomjackan och det svarta bältet (: grymt snyggt!

Anonym sa...

jag tycker att du ska ha den gröna jackan, den svart/vita volcomjackan och det vita bältet :) snyggt med nåt mer grönt också, typ mössa och vantar eller nåt?

Anonym sa...

oooj! jag menade inte det där med gröna jackan ;p