måndag 17 november 2008

Älskling, jag förstorade barnen.

Om man skulle förminska jorden och förstora människorna rejält och sen titta på det från rymden, skulle det då verkligen se ut så här?


Ni anar inte hur länge jag har undrat det här. Vi snackar liksom om åratal! Men jag har aldrig fått svar på det, folk säger bara "Det är dragningskraften." JAHA, OKEJ?! Jag skiter väl i om dragningskraften! Jag vill bara veta om det är så där det skulle se ut. Men nu tänkte jag att jag banne mig skulle få veta och bloggen får bli med hjälpmedel. Finns det någon som läser min blogg och som vet det här och som kan svara på det utan att använda ordet dragningskraft så berätta för mig.

Och glöm inte; det föds allt för många människor som säger ordet dragningskraft idag -använd kondom!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahah, bra poäng där!