fredag 14 november 2008

14 November 2008, the first trip.

I och med att första snön kom igår så åker jag till Kåbdalis ikväll. Första gången för säsongen 08/09. Det känns wunderbra! Min supersnygga biatch Anton är superavis, men han vågar inte erkänna det. Hur som helst, påbörjar insamlingen till the big trip och stannar till söndag. Mobilen finns ALLTID med så snälla underhåll mig genom ett "HEJ!" sms, är totaly alone eftersom varken Super Snälla Silver Sara eller CarroN jobbar i helgen med mig. Men det ska det bli ändring på inom kort tid. Jag har nämligen bestämt mig för att tala om för våran boss att vi tre vill mycket gärna jobba samma helger, det är mycket lättare så. (Plus att jag inte tycker att det är lika kul där uppe utan dom!)

Anyway, ha ett bra liv tills på söndag. Då är jag back in buisness!

Inga kommentarer: