måndag 15 september 2008

Super Snälla Silver Sara.

Idag träffade jag min älskade SaraJacobsson face to face för första gången sen hon kommit hem från utlandet (stavar du med c eller k i efternamnet förresten babe? Det är skämmigt att jag inte vet det vid det här laget, jag vet! >,<). Och det var superfint. Jag kände bara att det var jättetrevligt att hon var hemma igen. Jag har liksom saknat henne trots att vi inte umgås speciellt mycket, tragiskt nog. Ändring måste ske! Men det kanske är för att vi har vintrarna tillsammans och för att vi haft det så jättelänge nu. Ni vet, dom där vintrarna i underbara Kåbdalis? Dom vintrarna har jag och Sara haft tillsammans. Det är nog därför jag saknat henne så hiskeligt mycket. Och snygg var hon!

Sen ett sista ord; Alperna.

1 kommentar:

Anonym sa...

länge sen julls:( men i veckan kan vi väll hitta på nå? :D måste kolla på resor nu också.. Ett ord: alperna :D