söndag 28 september 2008

Confessions on a dancefloor.

Med risk för att låta homosexuell nu så ska jag göra ett erkännande: jag ska gifta mig och skaffa barn med min Hanna. (Jag är inte lesbisk.)

Jag hittar liksom ingen anledning till varför jag inte skulle det. Kolla själv!

  • Hon är snygg (jag kommer att få snygga barn, plus att jag får en snygg fru).
  • Hon är sexig (jag kommer att få sexiga barn, jag får en sexig fru och vem vill inte ha det liksom?).
  • Hon är snäll (jag kommer att få snälla barn och hon är snäll mot mig).
  • Hon är rolig (jag kommer att få roliga barn, jag får skratta åt henne och det är super).
  • Hon är omtänksam (jag kommer att få omtänksamma barn som tar hand om mig då jag blir gammal).
  • Hon är kåt (jag kommer att få kåta barn och att ha sex så förbränner man lika många kalorier som man gör vid 2 timmars löpning, allstå så kommer jag få barn som är fit for fight också. att ha en kåt fru är väl 5/5 toast liksom? ).
  • Hon har temprament (jag kommer att få tempramentsfulla barn och det är bra att dom kan säga ifrån).
  • Hon har humor (jag kommer att få barn med världens bästa humor eftersom min humor, som rockar, blandas med hennes).
  • Hon är världens bästa kvinna som någonsin kommer att vandra på jorden. (jag kommer att få världens bästa barn och världens bästa fru).

Så, varför inte?

Hanna, jag vet att du tänder på män. Så därför har jag gjort en kompromiss:
Gift dig med hur många män du vill, men jag kommer alltid att vara din fru.

Inga kommentarer: