måndag 8 september 2008

julia månssons humor! :)

Jag och min Hanna var på en cykeltur och jag hade så klart min superhojj. Den har dock inte världens bästa dämpning om man säger så och vi cyklade på en rätt guppig grusväg, i nedförsbacke. Plötsligt kommer ett gupp som gör att jag guppar till rätt bra och landar alldeles för oskönt så att min skrutta (my word!) fett ont. Helt allvarligt, jag har aldrig i mitt 17åriga liv fått så ont i mitt kön! Anyway, jag "greppar" ju så klart tag i min skrutta och skriker ut smärtan. Då kommer Hanna, i full karriär, förbi mig och ropar;
"HÅLL I SNUTTAN!"

HAHAHAHAHAHAHAH! xD Jag kommer att leva på det där så sjukt länge allstå.

1 kommentar:

Anonym sa...

gå med och samla poäng så får du presentkort på bla gina och hm

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11956