torsdag 4 september 2008

julia månssons humor! :)

Jag är dödskär i min humor just nu. Eller nej, jag är inte dödskär; jag älskar min humor. Den får helt klart fem av fem toast, toppen! Men jag tror däremot att Olivia, Anton, Hanna, Oscar, Carrop och Henny hatar mig. Mer än någonsin. HAHAHAHA! Kanonkul!

Jag: Jag måste fråga dig en sak.
Folket: Okej, fråga på.
Jag: Amen, det är supersvårt. Du kommer bli sur på mig.
Folket: Va? Fråga nu bara.
Jag: Nej, jag kan inte.
Folket: Fråga!
Jag: Du kommer hata mig, på ett eller annat sätt.
Folket: Nej, inte alls.
Jag: Okej, here it comes!
Vilken dag är din dolmiodag?
HAHAHAHAHA!! Jag älskar min humor! xD
Folket: Jag hatar dig.

2 kommentarer:

Johanna sa...

HAHA, okej. Det var för ovanlighetens skull roligt ;> Och mattan, den hänger ute på altanen. Ska jag hämta in den tycker du?

Anonym sa...

WAAAAAHAHAHAHA!