söndag 7 september 2008

julia månssons humor! :)

Viktig information!
Hannas hus är på ena sidan vägen, mitt är på andra.
Våra skolor ligger på olika sidor om vägen.
... står för ett namn och ägaren till det namnet är granne med Hanna och jag är inte så bekant med den människan, därför är jag schysst nog att inte nämna namnet här.


Jag och min Hanna snackar om allt mellan himmel och jord på msn, men idag så var huvudämnet vårat liv i skolan under den kommande veckan och huvudämnet pratar vi inte om hela tiden, utan det kommer lite då och då. Och nu så hade jag skrivit en mening som inte alls hade med skolan och göra, och vips så kom ett nytt ämne in. Trodde jag i alla fall.
Hanna: Men jag är ensam mot världen, du är ju på andra sidan gatan?
Julia: Du har ju ... vid din sida.
Hanna: Jag snackade om våra skolor, men okej?
Julia: HAHAHAHAHAHA!
Hur jävla lätt är det för mig att förstå att hon fortfarande pratar om skolorna då hon samtidigt var med på det nya ämnet? Nä, juste. Men kul var det i alla fall!

Inga kommentarer: