onsdag 11 februari 2009

Wonderwoman!

Jag och Elin15 sa i helgen att Jen9 hjärntvättar en.

Exempel 1: Första gången jag sov hos Jen9 så åt vi rostat bröd med ost på till frukost (skit ovanligt, eller hur? HÖH!) Hur som helst, jag har aldrig innan det varit speciellt intresserad av just rostat bröd. Men efter övernattningen hos min babe så klarar jag mig inte utan det. Häromdagen så var det slut rostbröd i mitt hus, och jag fick världens utbrott på mamma och undrade varför i hela satans bostad hon inte hade köpt rostbröd! Numera så äter jag ingenting annat än rostbröd till frukost, mellis och på kvällen. Detta nämnde jag för Elin15 och hon hade ingenting annat att säga än; "Jag vet! Så har det blivit för mig också, man är helt beroende."

Exempel 2: Jen9 fuckin' diggar svensk rap. Då snackar vi Ismen, RMK och vad fan det nu är hon lyssnar på. (Dock så vet vi alla att hon inte lyssnar på RMK, hon bara onanerar till bilderna på honom. Tror att hon är k00l ni vet? HIHI!) I alla fall, Elin15 sa att det är Jen9 som fått henne att lyssna på svensk rap då Elin15 bodde hos henne i början av skolan. Jag har aldrig varit typen som lyssnar på rap, det har aldrig fallit mig i smaken liksom. Men vafan tror ni jag diggar just nu då? Ismen.

Seriöst.. Det är fan läskigt.
Jen9, människa eller alien?

Inga kommentarer: