torsdag 5 februari 2009

The one and only!

When I grow up, be on tv, people know me, be on magazines and a fucking fotbollsproffs. I'm FAMOUS! Right Jen9? Kolla Kuriren, där är jag och Malin Olofsson in action. Fetingbilden och allt, NAAAAT! Jag är snart lika känd som Rosenberg, det är bara hans otroliga utseende som fattas. Sen är vi som gjorda för varandra, han och jag. Anyway, jag är tydligen numera spelare i Luleå DF också. Det var något som jag inte visste om. Men man lär sig något nytt every fucking day, inte sant?

Det var alltså cup igår, Pontusligan. Det var fan phett kul ändå, lira lite fotboll är aldrig fel. Dagen slutade med en oavgjord och två förluster, yrsel som fan, krossad rygg (Överdriver på hög nivå!!!! Men det känns så, HUJ!) och några mumsiga brännsår på knäna.

Inga kommentarer: