onsdag 11 februari 2009

Frågestund.

The big fucking question is; Ska jag vara naughty girl och give min och Elin15s plan a try, eller ska jag vara broken hearted girl?

Jag var rätt säker på vilken girl jag ville vara, fram tills igår. Då kunde jag inte se klart längre, allt blev som frostat glas i mina ögon och hur mycket jag än andades eller skrapade på glaset så försvann inte frosten. Jag kunde endast skymta, inte se klart.

Nu känns det som att jag inte klarar av att vara någon av girlsen, utan jag vill vara mammas flicka. Som är för inte gör någonting ont, hon som är för snäll. Hon som bara står där och väntar och väntar utan att säga ett ljud om vad hon egentligen vill. För den vetskap jag har gör det svårt att vara någon av de andra girlsen. Det känns liksom fel. Nästan lite som att någonting är sååååå 2008, ni vet?

Inga kommentarer: