söndag 15 februari 2009

Och stämningen är som en skräckfilm.

Inatt hade jag världens mest fuckade dröm. Och det som är ännu mer fuckat, det är att jag inte ens var svettig då jag vaknade.

Jag hade sett reklam för en film på tvn. Det var Anthony Hopkins (som för övrigt är den skådespelare som jag verkligen får mardrömmar av. När lammen tystnar, ni vet? Så jag ser helst inte filmer med honom.) som satt och skar i kotletter. Jag skojar inte! Det var helt seriöst köttbitar, kotletter. Och där satt han, och bara delade dom med en kniv och han hade sin vanliga äckliga jävla blick. "HUJ!" tänkte jag och bestämde mig för att inte se den filmen.

Jag ligger på en säng, typ en sån här säng som militärerna har då man ser krigsfilmer som utspelar sig förr i tiden. Liknande en tältsäng. Hur som helst, där ligger jag och vem fan tror ni kommer fram till mig med förkläde och hela paketet om inte min mardröms skådespelare själv?! Jajjemän! Han säger till mig att jag är sjuk och att han är en doktor och att han ska "behandla mig". Hög som jag är så tror jag mer än vänligt på honom.

Han ger mig en spruta och innehållet är något som han kallar natriumkloridlösning. "Sure! Just give it to me, doctor." är det enda jag tänker. Höga jävel.. Klart som fan var det ju inte nån jävla saltlösning i den där sprutan! Det var ju någon annan drug som gjorde att jag blev ännu högre än vad jag redan var.

Då den där "saltlösningen" börjat verka så säger han till mig att han ska börja undersöka mig. Han sätter sig på en stol bredvid mig och tar fram en kniv, samma kniv som jag sett i reklamen för den där filmen som jag lovade mig själv att inte se. Här kom ett "HmMmMm.." upp i mina tankar, men jag var för hög för att fortsätta tänka vidare. Anthony börjar cutta mig, i överarmen! Det gör väl lite så där småont. Men jag tänker som inte mer på det. Förrän han börjar cutta djupt som fan! Eftersom jag är högre än skyskrapor vid den här tidpunkten så får jag inte ur mig annat än "Uuhhh.." och min schyssta läkare hyschar bara mig och säger att det är okej. Jag börjar se mig om i rummet och får då syn på värsta bänken med värsta delarna på som en gång varit en kropp! Panik! Rummet är ju värsta slakteriet. Snacka om hög tjej som inte upptäckt det förrän hon blir cuttad i armen. Det var ingen fucking saltlösning han gav mig, han är ingen vanlig fucking doktor!

Jag försöker ta mig upp ur sängen, men klart som fan är jag fastspänd och herr Hopkins trycker ner mig igen. Och fyfan vad jag inte tycker om den mannen! Jag tittar på min arm där han sitter och cuttar och USCH SOM FAN! Han har ju verkligen cuttat mig. Hans mål var att skilja min arm och min kropp. Det gjorde jävligt ont kan jag meddela.

Jag skrek. Han skrattade. Reklamen om filmen där han sitter och skär i kotletter kom upp i huvudet och plötsligt blev allt självklart. Jag sa till mig själv att jag inte skulle se filmen, men jag sa aldrig någonting om att delta i den. NOOOOOOOOO!!!

Jag vaknade. Och kroppen var precis i samma skick som vilken vanlig dag som helst. Inte det minsta blöt någonstans av svett, vilket man brukar få då man drömt någonting riktigt obehagligt. Helt jävla fuckat..

"Tänk dig din värsta mardröm fast jävligt mycket värre."
(Jen9! Check it out! Rubriken och fetstyle texten här ovanför. Ismen, alright?)

1 kommentar:

Anonym sa...

du, jag la märke till att det var från en av ismens texter redan på bloggkoll! <3 fan va nice att du börjar digga :D