lördag 7 februari 2009

@ Elins crib.

Alright fellahs, jag chillar @ Elins crib som fan. Hon förbränner kalorier på en basketmatch i G-stan. Jag ska chilla @ Elins crib hela fucking helgen, sjukt nice! Hon ska förbränna kalorier på en basketmatch imorn också.

Igår chillade vi @ Elins crib. Oscar var också här och glänste, sen delade vi på Elins feta säng och fyfan vad mysigt det var. Det brukar vara phett kallt här på morgonen, men nu var det phett varmt istället. Oscar måste vara het, grrr ;> HAHA!

Ikväll ska vi chilla @ Elins crib. Några dudes kanske kommer hit och glänser, den som lever får se.

Nu ska jag inta Elins feta soffor och kolla en film. Min mage och jag behöver det, jag ser mer och mer gravid ut för varje sekund som går. Potatissallad i mängder, vanlig mjöl och gammeldags vaniljglass under gårdagens kväll gjorde sitt. Eller jag ska kanske överraska Elin med att ha bakat något gott? Ska kolla igenom hennes studentskafferi och se om det finns ingredienser till någonting.

Inlägget skrevs 13.37. ELIT!
Elin är elit som fan.


Over and out!

Inga kommentarer: