torsdag 26 februari 2009

julia månssons humor! :)

Jag låg och kollade en phett rolig serie, som gick phett sent på natten. Inget namn är inlagt i minnet.

En man har nyss haft sex med en kvinna (HAHAHAHAHA!! Ovanligt, inte sant?), han går naken ut i köket och träffar på en kille.
Mannen: Brian?
Brian: Mr ...?! (Mannen var lärare!)
Tystnad.
Brian: Du har knullat min mamma..
Mannen: Jag har knullat din mamma..? (Nu med lite aaaaah:igt tonfall) Jag har knullat din mamma.
Brian (tittar på mannens kön): Gjorde du henne illa?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Senare i serien, samma personer, fast lite mer argt den här gången. Killen är uppenbarligen upprörd över att hans lärare har knullat med hans mamma.
Brian: Säg efter mig!
Mannen: Okej.
Brian: Jag-ska-aldrig-knulla-min-mamma-igen.
Mannen: Jag-ska-aldrig-knulla-min-mamma-igen.
Tystnad.
Mannen: DIN mamma! Jag ska aldrig knulla din mamma igen.
HAHAHAHAHAHAHA!

Inga kommentarer: