lördag 4 oktober 2008

Özz, Björn och hallelujah.

Det var längesen jag bloggade känns det som. Men inga sura min för det inte, tvärtom; idag är vi glada som tusan trots att risken till ett sjukt onödigt inlägg är stor.

Igår var det äntligen dags för mig, Anton, Oscar och Hanna att skåda Turnén 2008 med Özz, Björn, Måns och Soran. No words förutom att Özz är världens bästa och Björn är bland världens snyggaste.

Jag somnade happyface som fan tack vare Turnén 2008 och vaknade ännu mer happyface eftersom det då var snöblandat regn ute! FÖRSTÅR NI?! SNÖblandat regn!!! No words förutom hallelujah.

Herregud! Det här inlägget blev värre än onödigt. Då jag sitter och läser igenom det så får jag kryp i benen bara för att det var så...jobbigt! Uschusch! Nu läggs bloggen ner, tack och hej och puss.

Inga kommentarer: