tisdag 14 oktober 2008

Våldtäkt på Elgiganten i samband med Sony Ericsson och LG.

Idag lämnade jag in min mobil, finally liksom! Det var ändå rätt spännande att göra det, för förutom att jag var fett rädd för att gubbarna som pysslade med mobilerna skulle våldta mig så var jag måttligt spänd på att få se vilken lånetelefon jag skulle få. Men ingenting gick som jag ville.

För det första så var mobilgubbarna inte flera, utan det var bara en mobilgubbe och han var goooode snygg så jag hade inte sagt nej om han ville våldta mig. HE HE! Positivt!

Sen det här med lånetelefonen. Jag vet att man brukar få sunkiga telefoner, men den jag fick tog priset. Det var en Nokia. Fyfan, jag fattade inte ens hur man ändrade till stor samt liten bokstav då man skriver sms. Negativt! Och det klarade jag inte av, för jag gillar att skriva haha som HAHA ibland istället. Inlevelse ni vet? Därför böt jag till min supersnygga LG mobil som låg hemma och dammade i ett skåp. För den kan jag i alla fall skifta mellan stora och små bokstäver med. Vi kommer ha det så mysigt tillsammans LG och jag! Det faktum att jag tidigare hatat den, det struntar vi i. Det är historia. NOT! Så jävla killer instinct jag får av den här mobilen. Död och helvete till LG. Tack och hej!

Inga kommentarer: