onsdag 1 oktober 2008

Tillbaka till framtiden.

Jag tänkte faktiskt skriva upp en sjuk rolig grej här som jag hittade på JohannaHjorth herselfs blogg, men kom snabbt på, med användning av min högteknologiska hjärna, att det är ingen idé eftersom min sjukt roliga grej kommer att se exakt likadan ut som hennes eftersom vi båda fyller år på det alldeles enastående datumet 6 januari och den sjukt roliga grejen handlar om födelsedagen. (Och puh! Nu andas jag.) Så, jag ger er länken till det roliga inlägget istället, så får ni själva lista ut vart det ska stå Julia istället för Johanna. (Ni är ju verkligt sämst om ni missar länken. Jag tyckte att jag var superkul nu och no joke.)

Sen är jag inte lika sträng som Johanna, så jag tvingar er inte att göra den sjukt roliga grejen. Ni gör den om ni vill. Det är ett fritt land and praise the Lord!

1 kommentar:

Johanna sa...

Dock hade jag inte blivit förvånad om du hade gjort den och blivit alldeles till dig, för du blev lika cool som mig. Du avancerar! ;)