tisdag 14 oktober 2008

Tack vare er... NOT!

Åh just det! Tack för all hjälp jag fått med beslutet om mina täckisar! Det värmer så otroligt mycket i hjärtat för att ni läsare finns där för mig DÅ JAG BEHÖVER ER SOM MEST. Det är rörande och tårframkallande. Tusen pussar till er sötnosar! :)

Fuckers. Jag hatar er! Super Snälla Silver Sara är den enda som kunde få tummen ur arslet och lägga en kommentar till min hjälp. En enda! Och vet ni vad det roliga är? Hon var med då jag kollade på dom, så jag vet redan vad hon tycker. Men visst, sitt ni där och bara kolla på bilderna och tänk tanken "Dom där ska hon köpa, dom var coolast!" utan att kommentera! Gör ni det, det blir perfekt!

(HumMm... Nu kom jag på att det kanske är så att jag inte har några läsare och att det är orsaken till att jag inte fått någon hjälp. Det tåls att fundera på, mmh.)

Inga kommentarer: