torsdag 30 oktober 2008

Att blogga på lov.

Long time no blogg för mig insåg jag just. Illa..

Jag har ett handikapp, utöver dom vanliga då; jag har aningen svårt att blogga då det är lov. Men jag klagar inte! Jag har bättre saker för mig, jag umgås. Jag är inte socialt inkompetent bara för att det är lov och för att man kan sova hur länge man vill och sen sitta vid datorn för att invänta nattens tid så att man kan sova igen. Visst så sover jag och sitter vid datorn och inväntar nattens tid för att sova igen. Men jag sover inte hur länge som helst den första gången jag sover. Utan jag sover lite så där lagomt länge, helst och oftast med min Hanna bredvid mig, sen så umgås jag med mina 92or. Och tillsammans med dom så inväntar vi, med hjälp av prat och film och mys, nattens tid så att man får sova igen. (Anton min supersnygga biatch är i våran huvudstad hela lovet och har därför inte kunnat prata, se film, mysa och invänta nattens tid med oss. Mycket sorgligt!) Så, ni mina trogna läsare får helt enkelt acceptera att då det är lov då är det också noll aktivitet på den här bloggen. Fint!

Inga kommentarer: