onsdag 15 oktober 2008

Jag ser bara rött.

Jag har haft mina funderingar på att färga hela mitt hår rött. Alltså HELA HÅRET ska bli rött, RIKTIGT RÖTT. Mina tankar ligger på samma färg som min effekt har. Vågat va? Mmmh, precis! Coolt va? Mmmh, precis!

Den stora frågan är faktiskt inte om jag vågar, för det gör jag nog innerst inne. Utan the BIG question är; passar jag i det? Fast ändå så känner jag lite "shit the same, man lever bara en gång så why not liksom?" Om det blir helt åt Satans bostad så får jag väl dra på en svart färg, svårare än så är det ju inte. Eller hur?

Hela håret rött. Vågat va? Mmmh, precis! Coolt va? Mmmh, precis!
Jag är ju redan cool, vilket jag alltid varit och alltid kommer att vara, så nu måste jag bara bli modig. Sen har den röda tråden blivit ett helt garnnystan.

(Ni kan vara sexigare än vanligt och hjälpa mig på det här spåret; ska jag eller ska jag inte?)

3 kommentarer:

Anonym sa...

du ska färga!

Anonym sa...

Jag tycker inte du är alltför cool faktiskt.

Anonym sa...

du är fett cool, så de så!