torsdag 24 juli 2008

Säg hej till JuliaMånsson.

Alltså. Angående förra inlägget och stycket som handlade om PDOL så blev det fel fel fel fel och fel. Jag, mitt egoistiska jag och mitt superminne var bombis på att Håkan och Takida spelade på lördagen. FEL! Hur som helst så planerade jag bort PDOL och planerade in lite lugnare saker eftersom att jag då hade match på söndagen. MEN! Håkan och Takida spelar på fredagen och det innebär ju att jag kan gå på PDOL eftersom jag inte har match dagen efter, eftersom dagen efter är lördag och inte söndag som min match är. MEN! Bra som jag är, alltid, så har jag planer för fredagen också, som kom till före dom nya planerna för lördagen, eftersom jag trodde att jag skulle på PDOL på lördagen så var det lugnt att hitta på nå fett kul på fredagen och tagga till lördagen.

Så sammanfattningsvis så planerade jag in fredagen med annat eftersom jag trodde att jag skulle på PDOL på lördagen, men som sedan inte gick eftersom jag hade match på söndagen. Allt detta gick sen åt helvete eftersom det visade sig att det inte var på lördagen jag skulle på PDOL utan att det egentligen var på fredagen, men andra planer fanns ju redan på fredagen så det blir inget jävla PDOL för JuliaMånsson. BRA JULLAN! FYFAN VAD DU ÄR BRA ALLTSÅ! Naaaat >,<

Inget ovanligt för mig att blanda ihop dagar och planera sämst i världen alltså. Nejnej, min vardag liksom. Anyway, inget PDOL för mig i alla fall. Puss på hemmakväll med 92orna (tror jag.) HIHI!

Fy tusan vilket tjorvigt inlägg och JohannaHjorth kommer att tycka att jag är mer nöt än någonsin efter det här.

1 kommentar:

Johanna sa...

Ja, mer nöt än någonsin. JULIA! Du är skykdig mig en tjänst så det står härliga till!