fredag 18 juli 2008

Puss på ordspråk liksom.

En kväll så var folk @ Antons place och tack vare Fredrico mannen så lärde jag och Anton oss något nytt. Vips så for ordspråket "Man lär sig något nytt varje dag." genom mitt huvud och insåg verkligen att det stämmer! För, dom senaste dagarna så hade jag verkligen lärt mig något nytt, varje dag. Jippikajej liksom, fint! Hur som helst så bestämde jag mig idag, då jag stod i duschen och tänkte tillbaka till min icke händelserika dag på jobbet, att jag ska börja skriva upp allt nytt som jag lär mig varje dag.


Så läsare, hädanefter så kommer ni att få veta det nya som jag lärt mig för dagen. Fint va? :>

Idag har jag lärt mig; Se verkligen till att du får laktosfri latte om du beställer en laktosfri latte!

Sen så måste jag bara skriva upp vad jag lärde mig igår; Det gör mest ont då jag rycker hårstrån på fotryggen eller knävecket för Anton. (Yupp, ny hobby hittat men samma gamla vanliga offer.)

Inga kommentarer: