torsdag 24 juli 2008

Hello stranger!

Är hemma för en kort visit, så jag passar på att blogga och lite sånt. Fint!

Jag bor hos Hanna nuförtiden, eller jag sover där. Och äter frukost/lunch där, sen kommer jag hem till mitt eget place och äter middag. Sen är det träning eller match och sen dusch och sen är klockan tio ungefär och då så packar jag mitt lilla pickochpack och drar iväg till Anton eller Hanna. Sen så umgås jag med 92orna hela natten lång och sen så sover jag hos Hanna. Och sen så äter jag frukost/lunch där, sen... och puss vad jag gillar dig beeeejb! <3

Inget PDOL för min del i år! Det känns inte så farligt faktiskt, att spara 500 riksdaler menar jag. (Det känns faktiskt riktigt bra.) Varför ska inte jag gå på PDOL och istället spara 500 riksdaler då? Jo förstår ni, jag hade ju som tänkt att gå på lördagen eftersom Takida och Håkan spelar då. Men, jag har fottismatch i Gällivare på söndagen och bussen avgår 09.00, så hejdå Takida och Håkan. Gå fredag då? Nejp, det finns ingenting som lockar då. That's it! JAAA JohannaHjorth, jag är en nöt! Så PDOL; CYA NEXT FUCKING YEAR! Puss.

1 kommentar:

Johanna sa...

Ja, du är en stor nöt. Huj >,<