torsdag 17 juli 2008

Born 1991-01-06 and aren't dead yet.

Jag har ingenting att säga er förutom att jag lever (vilket kanske har varit svårt att tro), jobbar, slösar pengar, taggar inför pdol och lk, nöjdar mig över min fina walk in closet som nu äntligen fått ordning och reda (enligt mig i alla fall).

Måste tillägga att jag är sjukt stolt över mig själv, jag har nämligen genomfört en sak som jag aldrig trodde att jag skulle kunna genomföra utan att sedan må dåligt. Men se på fan! Jag genomförde den och mår bättre än aldrig förr. Tiden går mot bättre tider tror jag bestämt. Bye bye tonårsliv liksom!

Jag och JohannaHjorth har också börjat med planerna inför våran 18års dag. Vi vill vara i tid, OKEJ?! Anyway, stackars er som inte känner oss kan jag ju bara berätta. HEHE! Men det kommer bli fint, jättefint.

Jag lärde mig att skriva i typ nån klass på lågstadiet, kunskapen försvann nu.

Inga kommentarer: