måndag 28 juli 2008

Det var bättre förr, då man var 'liten'.

Igår så var jag ute med min extra familj till en ö någonstans och det var verkligen supermys!
Herregud Hanna, jag pallar inte livet utan dig hunnibobbo! :)

Anyway, där ute på ön så träffade vi på en annan familj och mannen i den familjen påminde utseéndemässigt sjukt mycket om min gamla idrottslärare på Bergskolan, Tommie. Hej och hå vad jag började sakna honom och Bergskolan! Jag ville bara tillbaka tillbaka tillbaka. Jag ville tillbaka till idrottslektionerna på Bergskolan, jag ville tillbaka till svenska lektionerna på Bergskolan, jag ville tillbaka till alla jävla lektioner på Bergskolan. Jag ville tillbaka till Bergskolan. Jag vill tillbaka till Bergskolan. Jag vill tillbaka till tiden då gymnasietvalet och allting som hade med gymnasiet inte var en fet jävla plåga. Jag vill tillbaka till tiden då gymnasievalet och allting som hade med gymnasiet var fett kul och spännande.

Inga kommentarer: