torsdag 19 mars 2009

SyndromJulia.

Ni kanske inte vet om det, men jag har haft feta smärtor i min rygg under en tid nu. Jag tog min tumme ur gumpen och gick till våran kära och sakkunniga Lars Lundgren på Helex. Och vet ni vad han sa? Att mitt fel var någonting som så fint heter kompartmentsyndrom. "ETT FUCKING SYNDROM?!" tänkte jag så hårt att det nästan hördes tror jag. Vafan, jag som trodde att jag hade ett fel som gick att trycka eller vrida tillbaka. Nejdu, så jävla tur ska vi inte ha. Utan här är det full fart med syndrom istället. Men inga ledsna miner för det, för syndromet innebär att jag har blivit liite för stark liite för tidigt. Akta er för biffen McMånsson.

Jag fick förbud mot distanslöpning i sex fucking veckor. "Oh yeah. Sådärja! Min kondition är ju ändå så bra så det kommer lägligt. NAAAAT! Fan.." Istället så skulle jag sitta på en motionscykel och trampa för att träna konditionen. Har jag tillgång till sånt? Ja, om jag har ett gymkort. Har jag ekonomi för ett gymkort? Nej, det har jag inte och därmed ingen tillgång till den förbannade cykeln som ska öka min kondition medans syndromet ligger och chillar i min rygg. Livet leker! Men hör och häpna; Sofia Lindmark kom som en räddande ängel igår och frågade om jag ville ha en månads gratis träning på Inpuls! Vad tror ni mitt svar blev? JAAAAA SOM FAAAAAAAN!!! Så nu är jag på Inpuls och trampar medan syndromet chillar. Sen ska jag även biffa upp mig lite. Eller åtminstone göra försök till det.. HE HE! Akta er för biffen McMånsson..

Jag berättar lite ledsamt för min supersnygga Anton om mitt syndrom.
Anton säger; SyndromJulia.
Ni kan ju haka på trenden? Passa dig Anton, om en månad då jäävlar! Akta dig för biffen McMånsson..

1 kommentar:

Anonym sa...

"medans syndromet ligger och chillar i min rygg" HAHAHAHA åhh så roligt