tisdag 17 mars 2009

Skyll dig själv PiaUlla!

Jag visste att det var på gång, det hade märkts under en tid. Min dator var på väg att krascha, once again. Därför tänkte jag dra ut alla fucking bilder jag hade på datorn på cdskivor. En kväll då jag tagit mig i kragen och skulle göra det så tänkte jag; "Fan vad seg den är, det här kommer ta hela natten. Jag gör det imorgon istället." Tror ni jag hann göra det dagen efter? Nej. Datahelvetet kraschade. Den fuckade upp sig totalt. Och där stod jag, med cdskivor som egentligen skulle varit fyllda med mina minnen men som nu var tomma som en kista där ingen ligger. Fan vad äckligt less jag är! Nästan så att jag hatar mig själv.. Snacka om att man får skylla sig själv va? Jag ber till Gud varje kväll att bilderna ska vara kvar på datorn. JA! Det är faktiskt möjligt, det var så förra gången min dator la sig ner och proteserade. Då fanns alla bilder och musik kvar.

Nu är datorn i alla fall hos doktorn, min morbror, och ska få sig en omgång. Jag hoppas att min morbror bankar in fett med vett i helvetet, för så här kan det ju inte fortsätta!

Time to pray!
. . .
Amen.

Inga kommentarer: